Proiectul “Climb Again”

climb-again-banner
Redirectioneaza1

Climb Again

Climb again…and again… and again…

Acest proiect este unul nou pentru România şi dorim să arătăm lumii că în ciuda dizabilităţii noastre, ne putem căţăra şi ajunge în vârf!
Proiectul “Climb Again” este iniţiat de Claudiu Miu şi susţinut de un grup de voluntari din cadrul Asociaţiei, persoane empatice, echilibrate, dornice de a sprijini şi a oferi bucurii tuturor categoriilor de copii cu deficienţă. Săptămânal elevii noştri merg la sala de escaladă Carpatica, unde petrec trei ore pline de adrenalină. O dată pe lună participă la petrecerile sau concursurile organizate de asociaţie, prilej de bucurie şi de socializare atât cu membrii echipei, cât şi cu alţi copii practicanţi ai aceluiaşi sport.
Iată mărturia unui copil nevăzător căţărător din şcoala noastră, nelipsit de la niciun antrenament: ”Prima oară când am mers la sală şi am pus mâna pe o priză nu am ştiut ce este aceea. Când am urcat pe panou m-am simţit la înălţime. Când mă caţăr sunt vesel şi am tot timpul în minte să ajung”in top”.
Mi-a plăcut foarte mult când am mers la Brătileşti şi m-am căţărat pentru prima oară pe stâncă. A fost o experienţă interesantă deoarece m-am urcat fără ham şi am coborât sărind pe saltea. Nu mi-a fost teamă că o să mă lovesc, pentru că mi-au spus că sunt saltele de jur împrejurul stâncii.
Prin mersul la sală am învăţat cum e să vorbesc cu oameni pe care nu-i cunosc, mi-am făcut noi prieteni şi am prins mai mult curaj şi încredere în mine. Recomand tuturor să încerce să se caţere!” (Flavius)

Aşadar echipa de proiect din cadrul Școlii Gimnaziale Speciale pentru Deficienţi de Vedere, îl citează pe Flavius şi ”recomandă tuturor să încerce să se caţere!”

Echipa de proiect:
Director,Cosmina Cazan
Prof.Mădălina Vîlcu
Prof. Mihaela Ciulea
Prof. Camelia Coiciu

Distractie-nu-gluma!

Vizualizaţi albumul foto
Vă mulţumim pentru această experienţă de neuitat!

Supraurias

Pentru informaţii suplimentare accesaţi linkurile de mai jos:

In the beginning

Stirile ProTv – Exemplul  admirabil al unui sportiv – antrenor pentru 80 de copii care isi pierdusera speranta

Climb Again: O noua miscare in Romania

Povestea copiilor nevazatori din Romania, care se catara pe ziduri

Carpatic Group – Continuam sprijinul acordat Climb Again

Cosmin – participand la concursul de viteza

Dati click pe imagini pentru a afla informatii suplimentare despre acest proiect! Sustineti acest proiect!

Redirectioneaza

Fiecare contribuție contează! Redirecționează 2% din impozitul pe venit, fără alte cheltuieli pentru tine, pentru copiii cu nevoi speciale care se cațără și prind încredere în propriile forțe la antrenamentele Climb Again.

Descarcă formularul precompletat cu datele asociației noastre de aici: http://www.climbagain.ro/implica-te/#doilasuta.

Depune-l la administrația fiscală de care aparții până pe 25 mai 2016 sau dă-ne un mesaj dacă ai formulare completate și de la familie, prieteni, colegi și facem noi un drum să le ridicăm.

Caravana Climb Again e pe roate!

Am dat startul, caravana de cățărat e prin țară! Timp de trei săptămâni, până pe 27 mai, plimbăm panoul mobil de cățărat între București, Buzău și Cluj într-un efort de promovare a escaladei în școlile pentru deficienți de vedere din cele trei orașe. Este unul din paşii pe care îi facem pentru a extinde proiectul Climb Again şi în alte oraşe, așa că îi vom avea alături de noi și pe cățărătorii din comunitățile locale, să voluntarieze alături de brigada noastră puternică de filatori ;) .

În București am vizitat Liceul Tehnologic Special „Regina Elisabeta”, în Buzău mergem la Liceul pentru deficienți de vedere, iar la Cluj-Napoca ne vedem cu elevii de la Liceul special pentru deficienți de vedere, în fiecare câte o săptămână. În fiecare școală amplasăm panoul mobil în curte şi începem cu o după-amiază de împrietenire, în care micile vedete Climb Again, profesorii şi antrenorii lor vor povesti despre experienţele şi realizările la cățărat ale copiilor care vin la antrenamentele din București.

După acomodare, instructorii Climb Again invită la cățărat pe panou, oră de oră în fiecare zi a săptămânii, sute de copii și tineri cu deficiențe doritori să descopere o nouă pasiune.

Dacă sunteți din Buzău sau Cluj, hai să ne cunoaștem! Lăsați un semn aici dacă vreți să ne faceți o vizită în școli și să-i încurajați pe copii.

title-bg

Climb again…and again… and again…

escalada5.jpgÎn februarie 2014, Şcoala Gimnazială Specială pentru Deficienţi de Vedere, a început parteneriatul cu ”Asociaţia Club Sportiv Climb Again”. În timp s-a dovedit a fi unul dintre proiectele cele mai îndrăgite de către beneficiarii direcţi – elevii şcolii noastre.

escalada7.jpgConceptul de căţărare era cu totul nou. Era ceva nexperimentat de către copii. Primele întâlniri au fost pline de emoţii, ezitări, eşecuri, teamă de necunoscut, dar şi de reuşite, care i-au motivat să îşi depăşească limitele. Întotdeauna când se opreau şi le era greu să–şi continue ascensiunea, se striga ”climb again” – continuă să urci. Este foarte clar că acestă activitate le cultivă perseverenţa, dorinţa de succes şi autodepăşire. Toate acestea se adaugă celorlalte beneficii, cum ar fi: dezvoltarea motricităţii generale, orientarea în spaţiu şi mobilitatea, etc.

Echipa Climb Again susţine că misiunea lor este de ”a încuraja şi susţine copiii, tinerii şi adulţii cu nevoi speciale, indiferent de etnie, religie, rasă sau statut social, să practice escalada ca o metodă de terapie pentru dizabilitate, de dezvoltare a abilităţilor de viaţă şi de integrare socială.”Proiectul “Climb Again” este iniţiat de

LINIE-SUBTPROIECTE

ClimbAgain-121.jpgÎmi place să mă caţăr pentru că astfel sunt la înălţime, sunt vesel, am descoperit ce înseamnă să câştig un concurs.