Proiecte in desfasurare

Proiectul ”Art Touch”

Muzeul National de Arta al Romaniei cu proiectul „ART Touch” care îşi propune să accesibilizeze muzeul prin dotarea cu instrumente şi aplicaţii multimedia sau de realitate augmentată. De asemenea, se vor organiza ateliere cu specialişti de talie internaţională ce vor implica direct publicul cu dizabilităţi pentru identificarea de noi metode participative.
Pe 27 martie 2014 s-a desfăşurat prima întâlnire din cadrul programului Art Touch pe care Şcoala noastră îl desfăşoară împreună cu Muzeul Naţional de Artă al României.
Un grup de copii însoţiţi de prof. Nora Negreanu au asistat la o lecţie despre Peisaj şi Pastel, în cadrul muzeului. D-na muzeograf Ozana Nitulescu le-a vorbit elevilor despre patru tablouri initulate “Anotimpurile” de Peter Breughel cel Tânăr şi de un tablou mai puţin cunoscut intitulat “Peisaj cu căpiţe”.
Copiii au putut audia zgomote din natură (păsări, vântul, izvorul, ploaia etc), au atins paleta de culori, pensule de diferite forme, cuţitul de pictură, culorile de tip pastel sau pânza. Au făcut distincţia între elementele specifice unui peisaj în funcţie de anotimp, au făcut legătura cu specia lirică Pastel – poezie care descrie natura – astfel încercând să înţeleagă legatura dintre pictură şi poezie.
Dupa vizita din Galeria de Artă Europeană, elevii au participat la un atelier de colaj cu materiale textile.
“La Muzeul National de Arta al Romaniei s-a desfasurat in cadrul proiectului Art Touch o noua intalnire cu elevii de la Scoala Gimnaziala pentru Deficienti de Vedere, scoala partenera in acest proiect.
La intalnire au participat si voluntari care s-au imprietenit cu elevii de gimnaziu, i-au insotit prin holurile muzeului si la atelier. Tema intalnirii a fost “Eroi si zei”, elevilor li s-a vorbit de doua tablouri intrucipandu-l pe Hercule si despre o statuie de lemn care il reprezinta pe Sf. Gheorghe. Dupa discutiile privind tablourile, timp in care elevii s-au familiarizat cu diferite tipuri de pensule, sevaletul,  esente lemnoase sau diferite sunete,  toate,menite sa usureze intelegerea picturii, dupa ce ne-am amuzat incercand sa infatisam  pozitia lui Hercule din timpul luptei cu Centaurul Nessus, a avut loc atelierul in care elevii au imaginat o poveste pornind de la cateva cuvinte si avand ca tematica un erou. Totul a iesit ca pe roate!
La activitate au participat d-le Codruta Cruceanu, Ozana Nitulescu, prof. Nora Negreanu si mai multi voluntari”.
Prof. Nora Negreanu

Vizualizați albunul foto

S.N.A.C. – Concursul Naţional de Dans modern şi tradiţional “Împreună pentru viitor”

(Program guvernamental pentru integrarea copiilor cu CES)

La această competiție vor participa copii din școlile speciale alături de voluntari din școlile generale și liceele din Bucuresti.

S.N.A.C. este un program coerent şi coordonat de activităţi desfăşurate cu regularitate şi care antrenează voluntari şi copii cu nevoi speciale, aflaţi în situaţii de risc, în dificultate sau în pericol.

Acțiunile comunitare din cadrul SNAC oferă oportunități și șanse egale de afirmare  tuturor copiilor, fie că sunt cu dizabilități, provin din medii sociale defavorizate sau din școli obișnuite.

Concursul „Împreună pentru viitor“ este inițiat de Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului  se adresează unităților de învățământ care desfășoară activități în cadrul Strategiei Naționale de Acțiune Comunitară.

PROIECTUL GRUNDTVIG – Exerciţii de dezvoltare a voluntariatului în România

La acest proiect participă cadre didactice din şcoală, se desfășoară în cadrul Asociaţiei ARVAR;

Participanti:

  1. Fundacion Belen (Spania)
  2. Minister Development Centre Ltd (U.K.)
  3. Asociatia pentru Reinnoirea Vietii Asociative in Romania A.R.V.A.R.
  4. HACETTEPE UNIVERSITY EUROPEAN UNION RELATIOS RESEARCH AND APPLICATION CENTER (Turcia)
  5. National Association of Folk High Schools in Lithuania (Lituania)

Obiectivele concrete ale parteneriatului sunt:

Planificarea activitatilor, pentru fiecare intilnire:

  1. noiembrie 2011 Cunoasterea partenerilor si stabilirea unui chestionar comun cu 27 de intrebari care se va aplica in fiecare tara pe un numar de repondenti mai mare de 150.
  2. feb.2012 Discutarea rezultatelor chestionarului aplicat in fiecare tara.
  3. iunie 2012 Proiectare douaƒ sau trei jocuri si exercitii de motivare pentru interior de caƒtre fiecare institutie
  4. oct.2012 Filme de scurt metraj vor fi create de caƒtre voluntari, ca parte a exercitiilor in care vor fi implicati, pentru a araƒta activitatea lor si / sau pentru a-si exprima sentimentele si opiniile lor in acest domeniu.
  5. dec.2012 Evaluarea de exercitii si jocuri prin chestionare.
  6. feb.2012 O expozitie de fotografii itinerantaƒ va prezenta rezultatele acestor exercitii
  7. iulie 2013 Raportul final cu toataƒ experienta, filme, jocuri si exercitii se vor compila intr-un DVD
  8. Diseminarea rezultatelor prin intermediul site-ului pentru fiecare institutie.

(Vizualizati albumul foto)

PROIECTUL “URMEAZĂ-ȚI VISUL!”

Parteneriat cu Asociația Goldfish

Proiectul ”Urmează-ți visul!” are ca scop facilitarea accesului la educație a celor 200 de copii și tineri, elevi, studenți, inclusiv a celor cu deficiențe de vedere prin înregistrarea de cărți și manuale în format audio și prin consiliere și orientare profesională. Urmărim astfel, creșterea șanselor de integrare socioprofesională a tinerilor, în special, a celor cu deficiențe de vedere.

Proiectul are două părți:

PROIECTUL SIMTE ARTA

Asociaţia pentru Dezvoltare Urbană în parpatenerit cu Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa, demarează în lunile septembrie-octombrie 2011 proiectul Simte Arta – Facilitare accesului personelor cu dizabilităţi în muzeele din Bucureşti, co-finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional. Proiectul îşi propune să promoveze şi să faciliteze accesul persoanelor cu dizabilităţi la instituţiile de cultură din Bucureşti, prin creşterea vizibilităţii nevoilor acestora şi dezvoltare infrastructurii muzeale specifice.

În cadrul proiectului vor fi organizate 9 vizite gratuite pentru aproximativ o 100 de persone cu dizabilităţi şi însoţitorii acestora la Muzeul Naţional Grigore Antipa. Vizitatorii vor avea la dispoziţie ghiduri audio, interpreţi mimico-gestuali, exponate în bazorelief şi informaţii despre expoziţii în limbaj Braille, precum şi facilităţi de parcare adaptate nevoilor specifice de acces.

De asemenea, lecțiile învăţate în cadrul proiectului vor fi transformate într-un Ghid de Bune Practici care va sta la baza unor iniţitive viitore în alte instituţii culturale iar experienţa prticipanţilor va lua forma unui DVD cu mărturii ale vizitatorilor

În luna octombrie elevii claselor a VII-a din școala noastră, împreună cu profesorii diriginiti, au vizitat Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa. (Vizualizați albumul foto)

Parteneri:

Asociaţia Naţională  a Surzilor din România (ANSPR) filila Bucureşti, Asociaţia Nevăzătorilor din Romania (ANR), (ASCHFR) Asociaţia de Sprijin a Copiilor cu Dizabilităţi din România, Asociaţia Virafilm.

CAMPANIA  “EUROPA, CASA NOASTRĂ” – PROIECTUL “VOLUNTARII MUZICII

Este o campanie de informare şi comunicare anuală menită să transpună priorităţile de comunicare ale Comisiei Europene în mediul şcolar. Campania este derulată de Chelgate în numele Reprezentanţei Comisiei Europene în România.

Scopul campaniei:

Campania îşi propune să informeze elevii şi profesorii cu privire la proiectul de integrare europeană (istoria, prezentul şi viitorul acestuia), priorităţile de comunicare ale Comisiei Europene, dar şi informaţii care îi privesc direct (posibilitatea de a studia şi de a lucra în statele membre, implicarea în activităţi de voluntariat, schimburi între tineri, participarea la internship-uri).Campania este deschisă tuturor şcolilor (primare şi gimnaziale), precum şi liceelor din România. Elevii participanţi trebuie să fie coordonaţi de învăţători sau profesori. (Vizualizați albumul foto – campanie de informare)

Proiectul “Voluntarii Muzicii” va evolua in cadrul programului “Europa, casa noastra” demarat de Reprezentanta Comisiei Europene si Chelgate.

D-na Margareta Pîslaru va susține noi talente, încurajând formarea de cluburi muzicale, în calitate de Ambasador al Anului European al Voluntariatului 2011 in Romania. (Vizualizați albumul foto – prima întâlnire)

Școala pentru Deficienți de Vedere va participa la acest proiect alături de Școala cu clase I-VIII “Titu Maiorescu”.

Descrierea proiectului:

Proiectul  se va finaliza în luna decembrie cu un spectacol susținut de elevii celor două școli participante.

Pentru mai multe informații despre Campania “Europa, casa noastră”:

www.europacasanoastra.ro

Șah – Elisabeta Polihroniade

Pe data de 4 martie 2011, la invitația Școlii pentru Deficienți de Vedere, D-na Elisabeta Polihroniade și  D-l Emil Dănuț Gabăr au participat la o întalnire cu elevii. După terminarea discuțiilor 10 elevi au participat la un simultan de sah.   (Vizualizați albumul foto)

PROIECTULUL “ORA DE LECTURĂ” parteneriat cu Biblioteca Metropolitană, Bucureşti

Prin acest parteneriat se urmăreşte facilitarea accesului liber la informaţie prin proiectul Ora de lectură, care se va desfăşura bilunar la sediul BSNA şi va consta în prezentarea audio a unor materiale diverse din bibliografia şcolara şi discuţii libere pe teme educative,  cu participarea elevilor Şcolii pentru Deficieneţi de Vedere.

Se va implementa un sistem de informare eficient, corect şi rapid, care să permită accesul liber al deficienţilor de vedere şi al membrilor comunitaţii bucureştene la toate  informaţiile de interes public privind Biblioteca Metropolitană Bucureşti, biblioteca publica a capitalei şi a Şcolii pentru Deficienţi de Vedere.

Se va proceda la un schimb de informaţii privind istoricul şi activitatea celor două instituţii partenere. Actualizarea materialelor se va face periodic.

Loc de desfăşurare – Bibliteca sonoră pentru nevăzători şi ambliopi din Bucureşti

Obiective propuse:

- Familiarizarea cu această instituţie importantă pentru viaţa unei persoane cu deficienţă de vedere.

- Cunoaşterea posibilităţii de a avea acces la literatură şi dezvoltarea interesului pentru vizitarea şi în particular, împreună cu familia a bibliotecii.

- Petrecerea timpului într-un mod plăcut prin audierea unor povesti.

Coordonatori proiect:

Prof. Coiciu Camelia, Dobre Maria, Costea Maria, Marin Alexandra

Elevii participanti:

Se vor alcătui grupuri de 5-6 elevi care se vor deplasa la Biblioteca Metropolitană, Bucureştiinsoţite de cel puţin 2 cadre didactice. (vezi coordonatori proiect) Elevi din clasele a-III-a, a-IV-a A şi B.

Durata activităţii:

Bilunară, pe parcursul anului şcolar 2010-2011

Resurse financiare:

Acest acces educaţional nu implică nici un cost, nu se utilizează mijloace de transport în comun şi nu se achită taxe de vizitare.

Evaluarea proiectului:

Activităţile de evaluare se vor desfăşura ulterior, în orele de limbă şi literatură română sau de limbaj şi comunicare, când se va urmării în ce măsură informaţiile prezentate elevilor au fost asimilate şi încadrate în bagajul lor de cunoştinţe.

Se vor urmări şi alte aspecte privind dezvoltarea relaţiilor personale, adaptarea unor comportamente adecvate

mediului social, depăşirea unor bariere emoţionale.

PROIECTUL “SĂ TRĂIM O VIAȚĂ SĂNĂTOASĂ”

Pe data de 1 martie 2011, Fundația PRAIS a lansat, pe o perioadă de 5 ani, mișcarea națională “Și eu trăiesc sănătos! – SETS”, care are ca obiective prevenirea obezității infantile la copii cu vârsta până la 12 ani și promovarea unui stil de viață sănătos în rândul familiilor.

Prima ediție a mișcării SETS se desfășoară în perioada martie-iunie 2011, la clasele a II-a și a III-a din cele 206 școli, care se găsesc în toate cele 6 sectoare din București. În acest an școlar sunt implicați în mișcare și 1.200 de profesori și 200.000 de părinți și rude.

Obiectivul nostru este ca tu să înveți să mănânci în fiecare zi sănatos și variat așa cum ne ghidează piramida alimentară, să faci multă mișcare sau sportul preferat, pentru a te dezvolta armonios, a avea rezultate și mai bune la învățătură și a-ți face și mai mulți prieteni.

Descoperă alături de noi, secretele nutriției echilibrate, ale activităților fizice zilnice și ale igienei personale, află mai multe despre sporturile olimpice, ce înseamnă să fim responsabili și multe altele!

Pentru mai multe informații: www.sets.ro

PROIECTUL “ARMONIA NATURII”

Şcoala Sanatorială Buşteni în colaborare cu mai multe instituţii din tară şi din străinătate vă invită să participaţi la  proiectul internaţional dedicat anului 2010 – Anul internaţional al biodiversităţii, ediţia a II a, intitulat Armonia naturii.

Tematica – fenomene din natura aşa cum sunt percepute de copii.

1.Perioada in care se desfasoara proiectul:

01 septembrie – 15 noiembrie 2010

15 septembrie – 15 decembrie 2010 – primirea produselor concursului

29 decembrie 2010 –  lansarea volumului de creaţie literara – Armonia naturii

15 ianuarie 2011 – 15 martei 2011 – Evaluarea lucrărilor

01 aprilie – 30 mai 2011 expedierea diplomelor şi rezultatelor , care se desfăşoară în semestrul al doilea  al anului şcolar 2010 – 2011, până cel târziu la data de 30 mai 2010.

2. Perioada în care se desfăşoară concursul (parte dintr-un proiect care se derulează pe un interval de 7 luni) 15 noiembrie – 30 mai 2011

15 noiembrie – 15 dec 2010 – înscrierea lucrărilor

15 ian 2010 – 30 apr 2011 – evaluarea lucrările

01 mai 2010 – 30 mai 2011 – scrierea diplomelor şi expedierea lor

Pe 29 decembrie 2010 orele 10.00 la Centrul Cultural Aurel Stroe Buşteni, PH, la Simpozion şi la lansarea volumului Armonia Naturii dedicat Zilei Internaţionale a Biodiversităţii, pentru Anul Internaţional al Biodiversităţii.

La expoziţia cu lucrările elevilor , în perioada 15 ianuarie 2011 – 15 martie 2011 la Centrul Cultural Aurel Stroe din Buşteni, jud Prahova (în centrul oraşului, vis-a-vis de gara din Buşteni, jud. Prahova)

Scopul proiectului – educarea dragostei şi a grijii faţă de natură

Concursul este proiectat pe doua secţiuni pentru următoarele niveluri de învăţământ : preşcolar, primar, gimnazial şi liceal, plus o secţiune pentru elevii din învăţământul special.

Secţiunea I creaţie literară (în proza, în versuri, ghicitori, scenete, creaţii ştiinţifico-fanstice)

Secţiunea II creaţie plastică realizată în orice tehnică, inclusiv fotografie: desene, picturi, colaje, machete, pliante, postere, afişe, origami, pictură pe calculator

Secţiunea III învăţământ special – pentru toate nivelurile unde elevii pot trimite lucrări din cele 2 sectiuni, acordându-li-se elevilor şanse egale.

Simpozion secţiune destinată lucrărilor de creaţie literară ale cadrelor didactice având ca tematica educaţia pentru mediu bazată pe activităţi practice sau studii şi cercetare.

Coordonator proiect – Iuliana Ciubuc

La acest concurs participă cu lucrări  elevi din şcoală coordonaţi de D-na Prof. Nora Negreanu, D-na Prof.Truşcă Elisabeta (sectiunea I creaţie literară), D-na Prof. Mihaela Buliga (sectiunea a II a creaţie plastică), D-na Prof. Camelia Coiciu şi D-na Prof. Rodica Colgiu.

sfarsitdenoiembrie1sfarsitdenoiembrie2sfarsitdenoiembrie3sfarsitdenoiembrie4sfarsitdenoiembrie0205sfarsitdenoiembrie0206sfarsitdenoiembrie0207sfarsitdenoiembrie8

PROIECTUL „COPII ÎNTRE COPII”, parteneriat cu Şcoala Generală Nr. 95

Obiectivele proiectului:

Scopul:

Coordonator:

Echipa de proiect:

Modalităţi de realizare (Etape – Activităţi)

Modalităţi de evaluare:

Realizarea unor albume foto şi mediatizarea acţiunilor prin interviuri luate elevilor şi profesorilor participanţi.

Durata proiectului:

Vineri, 3 decembrie 2010, s-a desfăşurat prima dintre activităţile proiectului „Copii între copii”, în parteneriat cu Şcoala Generală nr. 95 din Bucureşti. Întâlnirea a avut loc la Şc. Nr. 95 şi a constat într-o activitate comună, dedicată Zilei Naţionale a României. De la noi au participat elevi din clasele a IV-a A şi a IV-a C, însoţiţi de dnele profesoarele Elisabeta Truşcă şi Georgiana Csetnek, iar de la şcoala-gazdă, ne-au întâmpinat elevii clasei a III-a C, alături de dna inst. Aurora Tudor.

Toţi elevii au colorat steguleţele tricolore ale României precum şi „români” în costume populare, apoi le-au decupat şi le-au lipit pe un şablon al ţării. Lucrările astfel realizate urmează să fie expuse, atât în şcoala noastră, cât şi în cea parteneră.

La sfârşitul activităţii, a fost împodobit bradul de Crăciun, fiecare dintre elevi având sarcina de a agăţa în pom câte un ornament preferat (diverse globuri, beteală, steluţe etc.). Atmosfera a fost una foarte plăcută: pe tot parcursul „orei” s-au ascultat colinde, s-a dialogat pe diverse teme, într-un cuvânt, elevii au socializat, depăşind orice barieră.

Prin acest schimb interşcolar, au fost atinse câteva dintre obiective şi anume:

Atelier de lucruAtelier de lucru  1Atelier de lucru  3Atelier de lucru  4Copiii impodobesc bradulCopiii impodobesc bradul de Craciun

Proiectul „Copii între copii” se va derula până în luna mai a anului 2011, urmând să se desfăşoare şi alte acţiuni comune, cu diverse ocazii.

Prof. Georgiana Csetnek

CERCUL DE LECTURĂ

Începând cu data de 20 ianuarie  2011, in școală se desfășoară cercul de lectură intitulat “Ora de lectură” .

Activitatea este condusă de prof. preparator Georgiana Csetnek și constă în audiția unor cărți care fac parte din bibliografia școlară. La aceste activități participă elevi din clasele a-V-a și a-VI-a.

cerculde-lectura_Caragialecercul-de-lecturacercul-de-lectura_Caragiale1cercul-de-lectura_Caragiale2cercul-de-lectura_Creanga

PROIECTUL” JOCUL DE-A LITERATURA”

A început în 2008 după ce elevii de la cls. a VI-a A şi B au participat la un concurs de compoziţii şcolare din cadrul emisiunii : « Jocul de-a literatura », emisiune care se difuzează în prima duminică a fiecărei luni la Radio România Cultural şi care este realizată de d-na Ligia Necula.

Roadele acestei iniţiative nu au întârziat să apară şi în februarie 2009, Școala pentru Deficienţi de Vedere a fost gazda inedită a unei înregistrări radio. Intr-o sală de clasă câţiva elevi nevăzători şi slab-văzători alături de colegii lor de la Liceul « Tudor Vianu », au citit şi s-au « jucat » de-a literatura într-un dialog emoţionant. Erau de faţă si reporteri de la Kids Radio care au filmat întreg evenimentul. Elevii erau îndrumaţi de profesorul de română, Nora Negreanu şi făceau parte de la cls. aV-a şi a VI-a . (vizualizați albumul foto)

Proiectul a continuat cu participarea lunară la concursul : « Condeiul magic », concurs de compoziţii la care, lună de lună, premiantul I a obţinut un premiu din colecţia Radio Prichindel, o colecţie minunat ilustrată şi însoţită de CD.

Apoi, în noiembrie 2009, am participat la Târgul de carte : « Gaudeamus », unde cu toţii am făcut parte din atelierele de creaţie « puse la cale » de Radio Cultural pentru copii pe tot parcursul târgului de carte. (vizualizați albumul foto)

In noiembrie 2010 , vom merge la Gaudeamus ! pentru a fi martorii interesaţi ai lansării colecţiei « Radio Prichindel ». Prin programul pregătit de către elevi şi de către cele două îndrumătoare, vom încerca să exprimăm importanţa lecturii şi a existenţei audiobook-ului pentru elevii nevăzători şi slab-văzători. (vizualizati albumul foto)

Jocul de-a literturaJocul de-a litertura 1Jocul de-a litertura 3Targul Gaudeamus - ateliere de creatie

Gaudeamus – prilej de lectură publică pentru elevii de gimnaziu de la Școala pentru Deficienţi de Vedere

Pe 19 noiembrie 2010, un grup de 10 elevi de la Scoala pentru Deficienţi de Vedere a interpretat fragmente din povestea “Nils Holgersson”de Selma Lagerlöf. Au fost aplaudaţi la scenă deschisă de colegi mai mari de la Liceul Greco-Catolic, de colegi mai mici de la fundaţia Chance for Life, de echipa de la radio şi de cititorii care s-au oprit să asculte vocile frumoase şi expresive ale unor copii care vor să citească.

Vizualizați un fragment video din interpretarea elevilor noștri.

Prin interpretarea lor, elevii au prefaţat lansarea colecţiei de cărţi cu CD-uri- colecţia Prichindel- editată in condiţii grafice excelente de Radio România Cultural.

Povestea spusă de cei zece elevi se va auzi şi la radio în cadrul emisiunii “Jocul de-a literatura” din data de 12 decembrie 2010, la Radio România-Cultural, începând cu ora 9.00.

Protagoniştii evenimentului de la Gaudeamus au fost: Olguţa Stan, cls. a VII-a A, Mădălin Grădinaru, Stefan Ilioaica, Răzvan Mireuţă şi Răzvan Nedu de la cls. a VIII-a A , Bogdan Melinte şi Cristian Bălăşoiu de la cls. a VIII-a B şi mezinii echipei: Beatrice Stefan, Andreea Sanda, Iustin Anghel de la cls. a V-a A. Echipa nostră a fost însoţită de d-na prof. Nora Negreanu care i-a antrenat pe elevi într-un altfel de joc, cel al poveştilor şi de d-na prof. educator Belu Carmen, care a vegheat paşii elevilor de la cls. a VIII-a A pe tot parcursul celor trei ani.

Ca de fiecare dată, gazda noastra de la Gaudeamus a fost d-na Ligia Necula, căreia îi mulţumim pentru simpatia şi interesul pe care le poartă elevilor noştri.

PROIECT CU MUZEUL NATIONAL AL LITERATURII ROMÂNE

In anul scolar 2009-2010, Şcoala pentru Deficienţi de Vedere desfăşoară un proiect cu MNLR  prin grija domnişoarei profesoare de limba şi literatura română, Nora Negreanu  şi a d-nei muzeograf Luminiţa Duţu.

Colaborarea cu MNLR a început încă de anul trecut, când un grup de copii însoţiţi de doamnele profesoare Nora Negreanu şi Carmen Belu, a participat la un atelier foarte interesant : Cartea electronică vs. Carte tipărită.

Am pus încă de atunci la cale să ne vedem cât mai des, conştienţi fiind de faptul că elevii cu deficienţă de vedere au nevoie mai mult decât  oricând de lectură şi de cunoaştere, de socializare şi lărgirea universului.

Proiectul constă în desfăşurarea unor ateliere de creaţie cu tematică dată, printre temele pe care ni le-am propus, amintim: Poveşti despre Bucureşti , I.L. Caragiale şi epoca lui , Ion Creangă.

Grupul ţintă sunt elevii de gimnaziu din şcoală, iar atelierele se vor desfăşura în sala  de festivităţi a şcolii, dar şi la Muzeul Naţional al Literaturii.

La sfârşitul primei întâlniri,  care a avut deja loc când scriem aceste rânduri,  elevii participanţi au primit cărţi şi CD-uri pentru frumoasa lor implicare.

Atelierul : « Carte electronică vs. Carte tipărită » , desfăşurat în mai la Muzeul Naţional al Literaturii Române.

Atelierul : « Carte electronică vs. Carte tipărită » 1Atelierul : « Carte electronică vs. Carte tipărită » 2Atelierul : « Carte electronică vs. Carte tipărită » 3Atelierul : « Carte electronică vs. Carte tipărită » 4

Atelierul de creaţie « Poveşti despre Bucureşti », desfăşurat pe 26.10.2009,  în Sala de festivităţi a Şcolii pentru Deficienţi de Vedere.

Atelierul de creaţie « Poveşti despre Bucureşti » 1Atelierul de creaţie « Poveşti despre Bucureşti » 2Atelierul de creaţie « Poveşti despre Bucureşti » 3Atelierul de creatie" Povesti despre Bucuresti"  4

PRIMĂVARA ȘCOLILOR

Proiect de educație ecologică pentru elevii din unitațile de învățământ ale Sectorului 2


Concursul ecologic „Primăvara şcolilor” are următorul program de desfăşurare:

Sub sloganul „Şi nouă ne pasă!”, concursul are ca obiective derularea unor activităţi precum: amenajarea zonelor verzi din parcurile Sectorului 2; organizarea unor acţiuni pe teme ecologice, expoziţii tematice, sesiuni de comunicări, spectacole cu un puternic mesaj ecologic; realizarea unor portofolii privind activitatea echipelor şcolare pe perioada concursului; realizarea de panouri publicitare privind activitatea de protecţie a mediului, referate, filme, sondaje de opinie,dezvoltarea conştiinţei elevilor şi a spiritului civic prin exemplul dat de cei mici tuturor trecătorilor şi multe altele.